Powered By Blogger

Moi goście:-)

niedziela, 2 marca 2014

Witam:)

Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo motywują mnie do pracy, choć ostatnio mam dużo mniej zapału co związane jest z problemami zdrowotnymi mojego starszego skarba.
Niestety pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć tylko trzeba jakoś radzić sobie i przyjąć z pokorą to co nas spotyka.
W ostatnim czasie wykonałam drzewko z kursiku Ani Krućko, które jest prezentem urodzinowym dla mojej kochanej siostrzyczki:)
 Mam nadzieję, że się spodobało.

 A to moja zawieszka wielkanocna na okno.
Życzę dobrej nocki :)

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się spodobał prezent ale niestety lub stety,drzewko w moim pokoju nawet pól godzinki nie postało ponieważ tak się spodobało mojemu synkowi że nie chce mi go oddać ze swojego pokoju ; ). Zawieszka śliczna

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawiony komentarz:)